Warunki sprzedaży
Termin dostawy = Czas realizacji (1-2 dni) + Czas transportu
Czas realizacji to czas potrzebny zespołowi sklepu internetowego na skompletowanie i zapakowanie zamówienia, po wcześniejszym zaksięgowaniu kwoty na koncie.
Czas transportu kształtuje się w zależności od wyboru dostawcy (szczegóły poniżej)
|
|
|
|
Kurier Siódemka (do 30 kg) |
10,46 zł |
15,38 zł |
1-2 dni robocze |
Poczta Polska (przesyłka priorytetowa) (do 30 kg) |
11,80 zł |
14,30 |
1-2 dni robocze |
|
- |
- |
- |
Anulowanie zamówienia:
Zamówienia można anulować do momentu jego zafakturowania i przekazania kurierowi ( status zamówienia: zamknięte, przesyłka wysłana).
Aby anulować zamówienie należy skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta wysyłając e-mail na adres: biuro@hairs.pl. W mailu podaj w szczególności numer zamówienia, które chcesz anulować. Pracownicy Biura Obsługi Klienta po odczytaniu e-maila anulują zamówienie i informują Klienta o tym fakcie drogą mailową.
Reklamacje i zwroty:
1. Prosimy o zwrócenie uwagi na stan paczki przy jej odbiorze. Należy sprawdzić, czy przesyłka nie jest uszkodzona: np. mechanicznie; czy zabezpieczenie nie nosi śladów ingerencji (naruszona taśma) itp. Jeśli są jakiekolwiek uszkodzenia, należy otworzyć paczkę i sprawdzić, czy towar zamówiony przez Państwa nie został uszkodzony w czasie transportu. Jeśli produkty okażą się uszkodzone (wylane, pogniecione) należy zgłosić reklamację zawierającą numer zamówienia, Imię i Nazwisko wysyłając ją na adres biuro@hairs.pl. Reklamacja powinna zawierać dokładny opis i nazwę uszkodzonych produktów oraz dokumentację zdjęciową.
2. Zgodnie z ustawą z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów (Dz. U. z dnia 31 marca 2000 r.), mają Państwo możliwość zrezygnowania z zakupu w ciągu 10 dni, bez podania przyczyny. Koszty odesłania paczki ponosi Nabywca. Aby zwrócić paczkę, produkt musi być oddany w stanie niezmienionym (nie może być używany, zniszczony, otwierany, naruszony w jakikolwiek sposób, również opakowanie nie może być naruszone (w tym folie i inne zabezpieczenia fabryczne). Termin 10-dniowy liczy się od dnia otrzymania produktu. Wraz z odsyłanymi produktami należy przesłać protokół - oświadczenie odstąpienia od umowy zawartej na odległość. W takim oświadczeniu trzeba wpisać dane osobowe i adresowe nabywcy, dane dotyczące zwracanej przesyłki (zawartość, ilość, cena itd) i poświadczyć własnoręcznym podpisem oraz załączyć paragon. Koszty przesyłek ponosi zwracający paczkę. Zwrot pieniędzy za zwrócone zamówienie w terminie 7 dni, na konto podane przez Klienta.